Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Ο Νίκος Αναδιώτης μιλάει για την τρανσέξουαλ συμπρωταγωνίστρια του.


Greece FlagΕλλάδα : Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

«Δεν νιώθω ανταγωνισμό με τη Μίνα Ορφανού. Εγώ είμαι αγόρι και εκείνη είναι κορίτσι!» Την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη παραχώρησε ο Νίκος Αναδιώτης στον Γιώργο Σατσίδη και στην εκπομπή του στο MTV με αφορμή τη νέα πολύκροτη τηλεοπτική σειρά του MEGA Οι "Βασιλιάδες".

Ο Νίκος, που είναι γνωστό μοντέλο, κέρδισε τον ρόλο μέσα από κάστινγκ που πραγματοποιήθηκε από τους υπεύθυνους της σειράς.

Η σειρά είναι κωμωδία αποκαλύπτει ο Νίκος: «Θα ξεκινήσει να προβάλλεται αμέσως μετά το τέλος της "Ζωής της Άλλης"». Το νέο σήριαλ του Mega έχει βασικούς πρωταγωνιστές τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση και τον Κώστα Κόκλα υπάρχει όμως και ο ρόλος έκπληξη της τρανσέξουαλ ηθοποιού Μίνας Ορφανού που αναμένεται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των μίντια.

Πώς βλέπει ο Νίκος Αναδιώτης της συμμετοχή της στο σήριαλ; «Είναι εξαιρετική επαγγελματίας, πολύ φιλική και καλή σε αυτό που κάνει. Πράγματι, υποθέτω ότι η Μίνα θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των μίντια, είναι η πρώτη φορά που τρανσέξουαλ παίζει σε καθημερινή σειρά, αλλά δεν νιώθω ανταγωνισμό, εγώ είμαι αγόρι και εκείνη κορίτσι!».

Ο Νίκος μιλάει και για την Χριστίνα Παππά με την οποία έζησε ένα φλογερό ειδύλλιο: «Δεν την έχω δει στο Real Housewives γιατί γενικά δεν βλέπω τηλεόραση, αλλά μιλάμε είμαστε πολύ καλοί φίλοι».

Όσο για το σε τι φάση βρίσκεται αυτή την εποχή το σέξι μοντέλο δηλώνει: «Είμαι ερωτευμένος!»

Πηγή : Transs.gr με πληροφορίες από: Gossip-tv.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: