Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

O Τόμας Μπίτι γέννησε κορίτσι !!!


Ενα υγιέστατο κοριτσάκι έφερε, 3/7/2008, στον κόσμο ο Αμερικανός τρανσέξουαλ Τόμας Μπίτι.

Οπως έσπευσε να μεταδώσει πρώτο το τηλεοπτικό δίκτυο ABC News, ο Μπίτι γέννησε φυσιολογικά στο ιατρικό κέντρο «Σεντ Τσαρλς» στο Ορεγκον και το νεογέννητο κοριτσάκι του είναι πολύ χαριτωμένο. Ο 34χρονος από το Ορεγκον των Ηνωμένων Πολιτειών, που γεννήθηκε γυναίκα, υποβλήθηκε σε εγχείρηση αλλαγής φύλου, αλλά διατήρησε τα γυναικεία όργανα αναπαραγωγής, επειδή πάντα επιθυμούσε να μείνει έγκυος.

Ο Μπίτι νομικά είναι άνδρας. Συγκέντρωσε το παγκόσμιο ενδιαφέρον και προκάλεσε σάλο, όταν τον περασμένο Απρίλιο ανακοίνωσε ότι κυοφορεί (story). «Είμαι άνθρωπος και έχω δικαίωμα να αποκτήσω κι εγώ το δικό μου βιολογικό παιδί», είχε δηλώσει τότε φανερά συγκινημένος. Για την τεκνοποίηση κατέφυγε σε τράπεζα σπέρματος και υποβλήθηκε σε εξωσωματική γονιμοποίηση. Η απόφαση για την κυοφορία βρήκε σύμφωνη τη σύζυγό του, Νάνσι, που λόγω υστερεκτομής δεν μπορούσε να συλλάβει. «Αν μπορούσε, δεν υπήρχε περίπτωση να έμενα έγκυος εγώ», είχε τονίσει σε παλαιότερη συνέντευξή του ο ευτυχής πατέρας.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/07/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: