Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Η θεατρική σκηνή της transsexual Χριστίνας Μπαλτζή

Η Καρλότα (φωτ.) απέκτησε τη δική της θεατρική σκηνή!

Greece Flag Ελλάδα

Η γνωστή τρανσέξουαλ (ως συγγραφέας χρησιμοποιεί το όνομα Χριστίνα Μπαλτζή) αποφάσισε να ασχοληθεί με το θέατρο για να ανεβάζει κυρίως τα δικά της θεατρικά έργα.

Στην κεντρική οδό Τσιμισκή της συμπρωτεύουσα εδώ και λίγες μέρες βρίσκεται ένα μικρό θέατρο σαράντα θέσεων με το όνομα «Θεατρική κυψέλη». Είναι το δικό της θέατρο, κάτι που ονειρευόταν από παιδί: «Είμαι πολύ χαρούμενη που πραγματοποίησα το όνειρό μου. Θέλω να ανεβάσω ιδιαίτερα έργα από το παγκόσμιο ρεπερτόριο και κυρίως δικά μου. Θα παίζουν επαγγελματίες ηθοποιοί, τους οποίους ήδη αναζητώ αυτές τις μέρες κάνοντας οντισιόν».

Το πρώτο έργο που είχε σκεφτεί να ανεβάσει ήταν «Το λεωφορείο ο πόθος» του Τένεσι Ουίλιαμς, αλλά τελικά επέλεξε μια δική της κωμωδία. «Ο κόσμος έχει πολλά προβλήματα και θέλει να γελάσει. Ετσι θα κάνω εγκαίνια του θεάτρου με μια μαύρη κωμωδία που έχει τον τίτλο “Ο γιος μου ήρθε από το Λονδίνο”, η οποία -χωρίς να είναι αυτοβιογραφική- έχει κάποια δικά μου στοιχεία. Πρωταγωνιστεί ένα αγόρι, το οποίο επιστρέφει από τη βρετανική πρωτεύουσα ως... κόρη. Είναι ένα έργο που πραγματικά βγάζει πάρα πολύ γέλιο!»

Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει και το νέο βιβλίο της Χριστίνας Μπαλτζή. Εχει τον τίτλο «Τα μαγικά ταξίδια του Τόμας Χάκερ» και προορίζεται για παιδιά που βρίσκονται στην εφηβεία.

«Είναι ένα μυθιστόρημα το οποίο αναφέρεται στη θέληση του ανθρώπου να πραγματοποιήσει το όνειρό του... Είναι το τέταρτο κατά σειρά, μετά τα βιβλία μου “Η αγάπη αρχίζει από Α”, “Σολομόνικα” και “Ο γιατρός έπλασε τη γυναίκα”, που έγιναν μπεστ σέλερ» συμπληρώνει η ίδια.

ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ

Πηγή : Transs.gr με πληροφορίες από :espressonews.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: