Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

«Αγνή Μπάτσα: Η ανάλγητη ντεντέκτιβ» του Πάνου Χατζηκουτσέλη (Πολύχρωμος Πλανήτης)


Greece Flag Ελλάδα : Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 | 18:05

Προδημοσίευση:
«Αγνή Μπάτσα: Η ανάλγητη ντεντέκτιβ» του Πάνου Χατζηκουτσέλη
(
Πολύχρωμος Πλανήτης )
ISBN: 978-960-9423-06-9
Ημερομηνία έκδοσης: Ιανουάριος 2012


Αγνή Μπάτσα, μία ανάλγητη ντεντέκτιβ. Θρησκόληπτη, μητρομανής, αδίστακτη. Ένα εξωφρενικό αστυνομικοσεξουαλικό πόνημα του Πάνου Χατζηκουτσέλη, που το ανασύρει από τα αρχεία της Αγκάθα Βρίστη, ευγενούς συναδέλφου της 'Aγκαθα. Το παρέδωσε στον φίλτατο Πάνο λέγοντάς του: 'Πάρε Ό,τι Θέλεις Παλιατζή'. Εκείνος, δε δίστασε ούτε στιγμή, ανέσυρε την Αγνή Μπάτσα, την ανασκολόπισε και την παρέδωσε στον Πολύχρωμο Πλανήτη.

Εδώ έχουμε μία αχνιστή αστυνομική περιπέτεια βγαλμένη μέσ' από την ίδια τη ζωή.

Η αδίστακτη ντετέκτιβ Αγνή Μπάτσα παρέα με τον έχοντα IQ μαγιονέζας λάιτ, σεξομανή παιδοβούβαλο Στέφανο Νόμο, προσπαθεί να εξιχνιάσει τη δολοφονία της λαμπερής πλην ατάλαντης πρωταγωνίστριας Κοραλλίας Δαπόντε! Γιατί όμως ο δολερός αστυνόμος Τουμπέκας, την υπονομεύει διαρκώς; Τι σχέση έχει με τον φόνο ο Ισπανός χορευτής Αλμπαρέζ Ντε Πέος Ντούρος και ποιο θανάσιμο μυστικό κρύβει η αντίπαλος πρωταγωνίστρια Μπέττυ Μαλατέστα; Γιατί ο κριτικός θεάτρου Μπάμπης Σκορδίλης μισεί και τις δύο πρωταγωνίστριες. Τι ρόλο παίζουν οι μηχανορράφες αμπιγιέζ Έλσα Γκριφφόν - Κολαούζου και Νεμπράσκα Σιμόν - Καραθανάση και ποιόν άσσο στο μανίκι κρύβει ο σιχαμερός Ορέστης Γιαβάσογλου; Ποιους απειλεί η κατάρα των αδελφών Νταχάου και πώς βρέθηκαν τα δίδυμα θέατρα στην κατοχή του δωσίλογου και δωσίκωλου Μπούλκου; Αυτά και άλλα πολλά συνθέτουν το παζλ αυτής της ιστορίας, που βρωμάει εκδίκηση, Σανέλ Νο 5, σκόρδο, αίμα και σπέρμα... Θα τα καταφέρουν άραγε η Αγνή και ο παιδοβούβαλος, ή θα μείνουνε με τη σκέψη στα χέρια;;;

Ο Πάνος Χατζηκουτσέλης σας παρουσιάζει λοιπόν με υπερηφάνεια το πόνημα του, με ηρωίδα τη μοναδική ντετέκτιβ Αγνή Μπάτσα... Διαβάστε το και διαδώστε το...
Αν σας άρεσε, διαδώστε το στους φίλους σας...
Αν όχι, στους εχθρούς σας...
Είναι η καλύτερη μορφή εκδίκησης!!!

Πριν όμως απ' αυτό, μία μικρή προδημοσίευση.

Η Μπέττυ, φορώντας μαύρα και βαμμένη άψογα ετοιμαζόταν να μιλήσει στους δαιμόνιους ρεπόρτερ. Ξεκίνησε να μιλάει με φωνή τρεμάμενη.

«Κι εγώ από σας έμαθα πως η Κοραλλία, γιατί για μένα θα είναι πάντα η Κοραλλία, γεννήθηκε αγόρι. Εκτός από ανταγωνίστριες, είμαστε και φίλες από τότε που γνωριστήκαμε. Ουδέποτε πέρασε από το μυαλό μου, πως αυτό το τόσο ταλαντούχο, το υπέροχο πλάσμα, δεν ήταν τέλεια γυναίκα. Έπεσα κι εγώ από τα σύννεφα, όπως κι εσείς. Αλλά όπως και νάχει το πράγμα, θα συμφωνήσετε μαζί μου, πως δεν της άξιζε ένας τέτοιος θάνατος».

Την έπνιξαν οι λυγμοί. Απίστευτο! Η Μπέττυ, έκλαιγε σα μωρό παιδί. Η Νεμπράσκα, αμπιγιέζ και δούλα μαζί, μπήκε τρέχοντας στο πλάνο και της έδωσε ένα μαντήλι, για να σκουπίσει τα δάκρυά της. Η κάμερα έκανε ζουμ, για να απαθανατίσει τη σκηνή...

«Για δες που άμα θέλει, μπορεί να γίνει και καλή ηθοποιός», σχολίασε σχεδόν συγκινημένος ο Λυκούργος. Του έριξα μια ματιά σχεδόν βλοσυρή.

«Δεν το παίζει. Κλαίει γιατί φοβάται πως θα έχει το ίδιο τέλος».

Για μια ακόμα φορά μου φάνηκε πως είδα στο πρόσωπο του Γιαβάσογλου, το ίδιο φευγαλέο χαμόγελο. Ήμουνα έτοιμη να τον χαστουκίσω, όταν άνοιξε η πόρτα και μπήκε ο Νόμος.

«Σε κανα-δυό ώρες το ράσο σου θα έχει στεγνώσει», είπε στο σίχαμα. Το βλέμμα του καρφώθηκε στην τηλεόραση.

«Ένας-ένας, παιδιά. Η κυρία Μαλατέστα θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας», είπε η Νεμπράσκα, που την είδε ξαφνικά σαν κυβερνητικός εκπρόσωπος. Προφανώς την ίδια σκέψη έκανε και ο Λυκούργος, που ξανασχολίασε.

«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είναι το αποσμητικό της εξουσίας, έλεγε ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος».

Η Νεμπράσκα, απτόητη, έδωσε πρώτα το λόγο σε έναν φέρελπι δημοσιογράφο, από μια μεσημεριανή εκπομπή κοινωνικής κριτικής.

«Γνωρίζατε αν η συχωρεμένη είχε αδυναμία στους αλλοδαπούς άνδρες;»

«Όχι μόνον στους άνδρες. Και στις γυναίκες!».

«Και στις γυναίκες;», ρώτησαν, εν χορώ, όλοι οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ, σίγουροι πως είχαν βγάλει λαβράκι. Η Μπέττυ, έκανε μια σχεδόν ανεπαίσθητη παύση και συνέχισε ακάθεκτη.

«Βέβαια! Βλέπετε, η Κοραλλία, σε αντίθεση με μένα, προτιμούσε τους αλλοδαπούς συγγραφείς, από τους Έλληνες». Το λόγο πήρε αυθαίρετα μια άλλη δαιμόνια, πολύ επιθετική.

«Δεν καταλάβατε. Ο συνάδελφος δεν εννοούσε συγγραφείς αλλά ερωτικούς συντρόφους. Γιατί σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έκανα σε γκέι περιοχές, η Κοραλλία, επισκεπτόταν πολύ συχνά τις πιάτσες του αγοραίου έρωτα». Η Μπέττυ την έφτυσε, σχεδόν ειρωνικά.

«Όχι, μπράβο κούκλα μου! Θα πρέπει να έχεις κληρονομικό χάρισμα. Δεν έχει περάσει ούτε μισή ώρα από τότε που μάθαμε όλοι μας πως η Κοραλλία, ήταν άνδρας κι εσύ πρόλαβες κιόλας να κάνεις ρεπορτάζ στις gay πιάτσες. Φτού να μη σε ματιάσω!».

«Μη με ειρωνεύεστε κυρία Μαλατέστα. Υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες που έχουνε δεί τη μακαρίτισσα να περιφέρεται σ’ αυτά τα μέρη, με το πολυτελές αυτοκίνητο της».

«Τι λές μωρή καρακαλτάκα», πετάχτηκε έξαλλη η Έλσα. «Ποιο πολυτελές αυτοκίνητο και πράσινα άλογα; Η Κοραλλία δεν οδηγούσε ούτε πατίνι»

Έπεσε το γέλιο της αρκούδας. Η δαιμόνια, αντί να καταπιεί τη γλώσσα της, πήγε να τη βγεί κι από πάνω.

«Ποια είσαι εσύ μωρή, που θα διαψεύσεις το έγκυρο ρεπορτάζ μου;»

«Μωρή να πείς τη μάνα σου, καρκατσουλιό», της όρμηξε η Έλσα, αρπάζοντάς την απ' το μαλλί. Κυλίστηκαν στους διαδρόμους του θεάτρου, ενώ οι κάμερες κατέγραφαν το μουνοπιάσιμο.

Ήταν η χαρά του Αλμοδόβαρ. Εξού και κανείς δεν μπήκε στον κόπο να τις χωρίσει. Κάτι τέτοια ήταν βούτυρο στο ψωμί των καναλιών. Με τα μάτια της πλούσιας φαντασίας μου, έβλεπα ήδη τις πρωινομεσημεριανατζούδες, να παίζουν και να σχολιάζουν αυτές τις σκηνές απείρου κάλλους, μαζί με το πάνελ τους, καταγγέλλοντας συγχρόνως, την αήθη επίθεση που δέχτηκε μία επαγγελματίας δημοσιογράφος η οποία προσπαθούσε, απλώς, να κάνει τη δουλειά της. Και εκεί, πάνω στην αναμπουμπούλα, έσκασε μούρη και το σπυριάρικο παιδί-θαύμα με τον μπαμπά του και όλη την κουστωδία που γυρόφερνε έξω από το θέατρο. Είδαν τις κάμερες και μπήκαν. Μάνι-μάνι, το ζαβό, καταματωμένο σπυριάρικο ανέβηκε στη σκηνή και με τη στριγκή φωνή του άρχισε να ερμηνεύει σε μουσική και στίχους δικούς του, ένα τραγούδι αλλούτερο, που αυτή τη φορά ήταν εξαιρετικά αφιερωμένο στη Μπέττυ...

Γεια σου Μπέττυ Μαλατέστα / Στη σκηνή που δίνεις ρέστα
Πρώτη ντίβα στο κουρμπέτι / Είσαι Μαλατέστα Μπέττυ


Επιμέλεια για το transs.gr : Μαρίνα Γαλανού

Πηγή:© Transs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: