Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Επιθέσεις σε ομοφυλόφιλους στην Θεσσαλονίκη


Ελλάδα : Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007


Λάβαμε την εξής καταγγελία με το αίτημα να δημοσιοποιηθεί. Την παραθέτουμε:

«Την Παρασκευή στις 13 Ιουλιου, ενώ ήμουν μια βόλτα με τον φίλο μου στο πάρκο της Θεσσαλονίκης κοντά στο Makedonia Palace, μας επιτέθηκαν 4 άτομα και ο μόνος λόγος ήταν ότι είμαστε gay. Εγώ κατέληξα στο νοσοκομείο με 6 ράμματα στο κεφάλι, με χτυπήματα στην μύτη και στο μάτι.

Ευτυχώς ο φίλος μου κατάφερε να τους ξεφύγει. Και δεν είναι το μόνο περιστατικό. Έχει συμβεί και σε άλλους στο παρελθόν και όπως φαίνετε θα συνεχίσει να συμβαίνει εάν κάποιος δεν πάρει μέτρα.

Τώρα θα ήθελα να καταγγείλω το γεγονός αυτό, αλλά δεν ξέρω που.

Στο πάρκο δεν υπήρχε Αστυνομία, και στο νοσοκομείο μου ζήτησαν να κάνω μήνυση κατ' αγνώστου.

Επειδή ξέρω πως όλα αυτά είναι μια απλή στατιστική και αδιαφορούν κατά βάση για το συμβάν, προτίμησα να το δημοσιοποιήσω σε σας.

Θα ήθελα αν γινόταν να δημοσιοποιηθεί το γεγονός από εσάς ή από κάποιον άλλο φορέα ενημέρωσης.

Είναι απαράδεκτο πιά στην Ελλάδα του σήμερα να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα χωρίς να τιμωρούνται αυτοί οι αλητήριοι. Ευχαριστώ πολύ».


Πηγή : Πολύχρωμος Πλανήτης - Colourful Planet

Δεν υπάρχουν σχόλια: