Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Σαν Σήμερα 8 Μαρτίου : Πάτρικ Καλίφια -Patrick Califia (b.1954)



Ο Πάτρικ Καλίφια είναι ένας αμφισεξουαλικός άντρας που είχε γεννηθεί γυναίκα (transgendered), και επίσης συγγραφέας με πάμπολλες εκδόσεις στο ενεργητικό του, θεραπευτής και γονιός. Πλησιάζει τα πενήντα και έχει ήδη μια πολύχρονη καριέρα ως κοινωνικός κριτικός, φεμινιστής. Οι πολλές πτυχές της σεξουαλικότητας (η απόλαυση, η παραβατικότητα και ο κοινωνικός έλεγχος) τον έχουν απασχολήσει σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο σχεδόν σε όλη του την ενήλικη ζωή. Στη δεύτερη έκδοση του Public Sex, μιας ανθολογίας με δοκίμιά του, τώρα έχει προστεθεί ακόμη μία συλλογή, το Speaking Sex to Power. Επί του παρόντος, ετοιμάζει ένα βιβλίο για το πως είναι να μεγαλώνεις κουήρ σε μια θρησκευόμενη οικογένεια Μορμόνων την εργατικής τάξης

Αντιγράφουμε από το βιβλίο «Η αγάπη που δεν τολμάει να πει τ όνομά της», σε επιμέλεια Γκρεγκ Ουάρτον, απόσπασμα από το άρθρο του με τίτλο «Γκέι, τρανς, με το φερμουάρ κατεβασμένο».

Είναι δύσκολο να εξηγήσεις πως είναι να αισθάνεσαι δυσφορία με το φύλο σου σε κάποιον που δεν το έχει βιώσει ποτέ. Οι περισσότεροι από εμάς ξοδεύουμε όλη μας την ενέργεια για να προσαρμοστούμε σ’ εκείνες τις κατηγορίες του «αρρενωπού» ή του «θηλυκού», του άντρα ή της γυναίκας, που δεν μπορούμε να πάρουμε λίγη απόσταση και να αναρωτηθούμε γιατί αυτό το σύστημα είναι τόσο σκληρό και αδιάλλακτο. Τη δυσφορία με το φύλο μου την αισθάνομαι σαν κάτι πρωτογενές, κάτι με το οποίο γεννήθηκα. Εμφανίστηκε πολύ πριν μάθω για τον τρανσεξουαλισμό, την ομοφυλοφιλία ή οποιαδήποτε μορφή ενήλικης σεξουαλικότητας. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι γονείς μου συνέχεια αναφέρονταν σε μένα ως κορίτσι και συχνά τους έλεγα ότι, όταν μεγαλώσω, θα γίνω άντρας. Αφού με τιμώρησαν γι' αυτό κατ’ επανάληψη, έμαθα να κρατάω το στόμα μου κλειστό. Για πολλά χρόνια προσπάθησα να νιώσω καλύτερα με το να είμαι ένας διαφορετικός τύπος γυναίκας. Αλλά όταν μου ήρθε η εμμηνόπαυση και ο γιατρός μού είπε ότι έπρεπε ν’ αρχίσω να παίρνω οιστρογόνο, απλά μου ήταν αδύνατον να το κάνω. Δεν μπορούσα ν’ αποφασίσω να βάλω εγώ η ίδια γυναικείες ορμόνες μέσα στο σώμα μου. Μου είχαν τελειώσει οι επιλογές. Είχα ανάγκη να δοκιμάσω την τεστοστερόνη για να δω αν, κάνοντας το αρσενικό μου κομμάτι πιο ορατό, θα καταλάγιαζε ο ανταγωνισμός που ένιωθα με τη βιολογική μου ταυτότητα.

Ευτυχώς, ζω με κάποιον που καταλαβαίνει πολύ καλά αυτή την πάλη. Ο εραστής με τον οποίο συζώ είναι κι αυτός ΓΣΑ. Παίρνει ορμόνες εδώ και χρόνια κι έχει κάνει εγχείρηση στο στήθος πριν κάποιο καιρό. Ο Ματ έχει μιλήσει πολλές φορές δημόσια για το ότι είναι ένας γκέι τρανσέξουαλ κι έχει μια ηλεκτρονική διεύθυνση στο Διαδίκτυο για τους γκέι τρανς και τους φίλους τους. Είναι αποφασισμένος να ζήσει σύμφωνα με τη δική του αντίληψη του τι σημαίνει να είσαι άντρας και αρνείται να συμμορφωθεί με τα κριτήρια των άλλων. Μεγαλώνουμε ένα αγόρι που είναι βιολογικός γιος του Ματ, που τον συνέλαβε σε μια περίοδο της ζωής του που δεν έπαιρνε τεστοστερόνη.

Πηγή : © Transs.gr με πληροφορίες από : ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΠΛΑΝΗΤΗ - COLOURFUL PLANET με πληροφορίες από Η αγάπη που δεν τολμάει να πει τ’ όνομά της, Εκδ. Πολύχρωμος Πλανήτης






Δεν υπάρχουν σχόλια: