Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Διαφυλική γυναίκα υποψήφια βουλευτής στην Πολωνία.

Anna Grodzka will be Poland's first transgender MP

Poland FlagΠολωνία: Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011 | 02:05

Μία διαφυλική γυναίκα, είναι υποψήφια ως βουλευτής στις εκλογές της Πολωνίας.

Πρόκειται για την Anna Grodzka, 57 ετών, διαφυλική γυναίκα, καταγωγής από την Κρακοβία που είναι υποψήφια με το κόμμα Palikot. Το Palikot είναι νέο κόμμα το οποίο υποστηρίζει τις πολιτικές ενώσεις ομοφύλων, την νομιμοποίηση των αμβλώσεων και την απελευθέρωση των ελαφρών ναρκωτικών. Συνυποψήφιος επίσης της Grodzka είναι και ανοικτά γκέι άντρας Robert Biedron.

Η εκλογή της Anna Grodzka, θεωρείται πιθανή, διότι παρά τις προβλέψεις ότι το κόμμα που είναι υποψήφια θα έχει χαμηλά ποσοστά, τελικώς στις εθνικές εκλογές που έγιναν την Κυριακή που μας πέρασε βγήκε τρίτο. Η Grodzka σύμφωνα με τις πρώτες καταγραφές, δεν βγήκε στην κορυφή των υποψηφίων, όμως το ποσοστό του κόμματος στην Κρακοβία, καθιστά πιθανή την εκλογή της.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Telegraph, η ίδια δήλωσε: «Δεν είμαι ακόμη σίγουρη αν έχω εκλεγεί, όμως είμαι ευτυχής για την συνεισφορά μου στο ποσοστό που συγκέντρωσε το κόμμα μου. Εάν τελικώς εκλεγώ στην Κρακοβία, θα είμαι η πρώτη τρανς βουλευτής, όχι μόνο στην Πολωνία, αλλά (προφανώς εννοεί εν ενεργεία) σε όλο τον κόσμο!». Συμπλήρωσε άλλωστε ότι μία ακόμη διαφυλική γυναίκα, η Gerogina Beyer, υπήρξε βουλευτής έως το 2007, στη Νέα Ζηλανδία.


Μετάφραση - Επιμέλεια για το transs.gr : * Τζένη Πατεράκη

*Η Τζένη είναι τρανς γυναίκα και έχει σπουδάσει Αγγλική φιλολογία. Έχει συνεργαστεί ως εξωτερική συνεργάτης σε εγχώρια περιοδικά. Στο transs.gr μεταφράζει εθελοντικά, ειδήσεις και άρθρα, στηρίζοντας τον αγώνα της τρανς κοινότητας. Χόμπι της η φωτογραφία.

Πηγή:© Transs.gr με πληροφορίες από: Pink News