Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

« T »






της E.C. Boukli *

“a thought between a thought
and the sun
between gladly becoming
and words with proper management”
kari edwards, “obedience”




Η μάσκα, που μου πόναγε το πρόσωπο.
Αν θα με βγάλεις από τη ζωή μου,
με μια επέμβαση ίσως
ή με ορμόνες
αλλαγής ζωής, αλλαγής κανόνων,
νόμων.
Κάπου πίσω από μάσκες, ίσως να κρύβονται οι ήλιοι.


Εσύ[1] ,
σανίδα σωτηρίας.
Γυμνόστηθα show, θάνατος σερβίρεται
με ένα ακριβό
φιλοδώρημα οξυγόνο καθαρισμού.
Σανίδα σωτηρίας
και πνιγμός.


Ψαιμάτινη λέξη.
Ήμουν και εγώ ένα παιδί χαμένο
μέσα στις ατελείωτες
χειρονομίες.
Θα ήθελα να κρυφτώ.
Είμαι και εγώ
ένα κορίτσι και
ένα αγόρι
χαμένο μέσα στη λέξη.


Μια πυρωμένη σφραγίδα στα μάτια: είμαι προσωρινά
λυπημένος, είμαι
προσωρινά χαρούμενη.


Γράφω ένα απαγορευμένο γράμμα
μη δικό μου
τρέμω πως θα μείνει αδιάβαστο.


Το παντελόνι
αυτό από βρόχινη κατάποση
δισκίων κούρασης
και λήθης,
άλλη μετάφραση ζητάει πιο
ακριβή.



Πέρασα
λάθρα
ένα μαχαίρι απόψε, είναι
θαμμένο
πάνω μου, κρυμμένο κάτω απ’ το δέρμα.
Κάτω από κάποια ταυτότητα.


--------------------------------------------------------------------------------

[1] Μοναχική,

ακέραια κρυπτογραφημένη πρόταση.

--------------------------------------------------------------------------------

*
H E.C. Boukli γεννήθηκε στην Αθήνα το 1982, σπούδασε Κοινωνιολογία και Εγκληματολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (προπτυχιακά) και στο London School of Economics (MSc). Στο Τμήμα Νομικής του London School of Economics εκπονεί τη διδακτορική διατριβή. Από το έτος 2000 διευθύνει και επιμελείται τις Εκδόσεις Κώδικας. Έχει δημοσιεύσει τις ποιητικές συλλογές «Ποιητικόν Αίτιον» 2001 και «Μήδεια Πλαθ» 2006 από τις Εκδόσεις Κώδικας. Το 2009 συμμετείχε στην Ανθολογία Νέων Ελλήνων Ποιητών «Το Καινούργιο Εντός ή Πέραν της Γλώσσας» από τις Εκδόσεις Γαβριηλίδης.

--------------------------------------------------------------------------------


* Το ποίημα αυτό της E.C. Boukli, δημοσιεύετε για λογαριασμό του transs.gr, με την ευγενική άδεια της συγγραφέως.

Την ευχαριστούμε θερμά!



Δεν υπάρχουν σχόλια: