Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Περίμενε πάνω από 70 χρόνια να κάνει επέμβαση φύλου






Περίμενε πάνω από 70 χρόνια για να κάνει επέμβαση φύλου και τώρα φαίνεται ότι το όνειρό της γίνεται πραγματικότητα. Πρόκειται για την Renee Ramsey από την Philadelphia των ΗΠΑ.

Τί είναι όμως αυτό που κάνει την περίπτωση της Ramsey ιδιαίτερη; Χμ, όχι όπως φαίνεται μόνο η ηλικία, γιατί η Ramsey είναι πλέον 20 χρόνια βετεράνος πεζοναύτης του αμερικανικού στρατού, και έχει παντρευτεί δύο φορές.

"Από τότε που ήμουν 13 χρονών, κατάλαβα ότι ήμουν διαφορετική", λέει η Renee. "Ήταν αλλόκοτο - ήθελα πάρα πολύ να είμαι γυναίκα, ήξερα όμως ότι αυτό θα σήμαινε το τέλος της καριέρας μου στον στρατό".

"Πολλά διαφυλικά άτομα, συμβαίνει όσο ήταν άντρες, να είχαν επαγγέλματα που τα χαρακτηρίζει κανείς 'αρσενικά'. Οδηγοί, στρατιωτικοί, αστυνομικοί", λέει ο γιατρός Sherman Leis. "Η Renee είναι σε θαυμάσια σωματική κατάσταση παρά την προχωρημένη ηλικία και μπόρεσε να ανταπεξέλθει στην επέμβαση επαναπροσδιορισμού φύλου χωρίς κανένα πρόβλημα", συνέχισε ο ίδιος.

"Είμαι ευτυχισμένη, είμαι καλά, όσο ευτυχισμένη μια γυναίκα μπορεί να είναι", λέει χαμογελώντας η ίδια.

Μπορείτε να δείτε σχετικό βίντεο στο παρακάτω λινκ:http://www.queerty.com/she-waited-more-than-70-years-to-become-a-woman-20090727/


Πηγή : www.queerty.com και cbs3.com




Δεν υπάρχουν σχόλια: