Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Μιλώντας για την διαφυλικότητα - Transgender, What does it Mean




Μιλώντας για την
διαφυλικότητα

Transgender, What
does it Mean



Στο βίντεο που ακολουθεί η διαφυλική ακτιβίστρια και ηθοποιός, Capernia Addams, δίνει κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις σε ερωτήματα για την διαφυλικότητα/διεμφυλικότητα αλλά και σε θέματα γενικότερα που αφορούν την ταυτότητα φύλου.

Πολύ ενδιαφέρον, ιδιαίτερα από τη μέση και μετά, όπου δίνει ορισμούς και απαντήσεις σε θέματα που συχνά οι απαντήσεις είναι νεφελώδεις και λίγοι έχουν ξεκάθαρους τους ορισμούς στο νού τους.






2 σχόλια:

La Soledad Sonntag είπε...

Βρέθηκα αντιμέτωπη με την ταυτότητα φύλου μέσω του συντρόφου μου, ο οποίος είναι ένας άνδρας εγκλωβισμένος σε θηλυκό σώμα. Δεν σκοπέυουμε, τουλάχιστον άμεσα, να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, αυτό που θέλουμε είναι να κατανοήσουμε την κατάστασή του και να γίνουμε κατανοητοί στους άλλους. Στην προσπάθειά μου να τον βοηθήσω έχω διαβάσει πλήθος άρθρων για τη διαφυλικότητα και δει ανάλογα ντοκιμαντέρ για ανθρώπους που βιώνουν το ίδιο δράμα. Έτσι, συνάντησα το ιστολόγιό σας. Ήθελα να σας δώσω ένα ευχαριστώ από καρδιάς που υπάρχετε και αφιερώνετε αυτόν τον διαδικτυακό τόπο στα διαφυλικά άτομα. Αισθάνομαι επιτέλους πως μπορώ να μιλάω ελεύθερα χωρίς να κατακρίνομαι για την επιλογή μου να είμαι με τον άνθρωπο που αγαπώ. Ο ρατσισμός που υφιστάμεθα καθημερινά είναι μεγάλος και μεγαλύτερος θα γίνεται όσο/αν αποκαλύπτουμε την αλήθεια μας. Επιλέγουμε συνειδητά να το κρατάμε δικό μας και να το μοιραζόμαστε με άτομα που θέλουν και μπορούν να ακούσουν, με άτομα που δε θα μας βλάψουν μα θα μας ενθαρρύνουν να είμαστε αυτό που νιώθουμε. Συνεχίστε την εξαιρετική δουλειά. Συνεχίστε την ενημέρωση και την υποστήριξη. Ο φίλος μου κι εγώ σας ευχαριστούμε.

transs είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Κατ' αρχήν χαίρομαι που λες ότι: "Αισθάνομαι επιτέλους πως μπορώ να μιλάω ελεύθερα χωρίς να κατακρίνομαι για την επιλογή μου να είμαι με τον άνθρωπο που αγαπώ" - αυτό είναι ένα πολύ σπουδαίο βήμα και απ' αυτά που μου γράφεις καταλαβαίνω ότι είσαι άνθρωπος με αρκετά κουράγια και χαίρομαι που ο σύντροφός σου έχει έναν άνθρωπο που καταλαβαίνει και υποστηρίζει κοντά του.

Και το μπλογκ σου πολύ ενδιαφέρον!

Εύχομαι τα καλύτερα και καλές σας γιορτές!