Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Της αφαίρεσαν την κηδεμονία γιατί είναι τρανσέξουαλ


Κυβερνητικός υπάλληλος, ο οποίος κατάφερε να αποσπάσει από ένα γκέι ζευγάρι το υιοθετημένο παιδί τους, δηλώνει ότι «τα γκέι ζευγάρια είναι μη φυσιολογικά».

Την Δευτέρα που μας πέρασε εβδομήντα περίπου άτομα συγκεντρώθηκαν στην μικρή πόλη San Jose do Rio Preto για να διαμαρτυρηθούν για την απομάκρυνση του υιοθετημένου παιδιού των Roberta Goes Luiz (τρανσέξουαλ) και του συντρόφου της. «Για να μπορέσουμε να υιοθετήσουμε το παιδί περάσαμε τρία ψυχιατρικά τεστ με επιτυχία. Έχω δικό μου σπίτι, έχω δική μου δουλειά (κομμώτρια) και ζούμε μαζί με τον σύντροφό μου, έξι χρόνια», δήλωσε η Roberta στην O Globo .

«Για τους άλλους όλα αυτά μπορεί να μην είναι φυσιολογικά, εγώ όμως τα αντιλαμβάνομαι ως διάκριση και δεν πρόκειται να το βάλω κάτω. Θέλω το παιδί μου πίσω», είπε η ίδια.

Ο δε κυβερνητικός υπάλληλος, Clαudio Santos de Moraes, δήλωσε στην εφημερίδα, Diario de S.Paulo «δεν νομίζω ότι εδώ υπάρχει διάκριση. Θα πρέπει απλά να καταλάβουμε ότι όλα αυτά δεν είναι φυσιολογικά. ¨Ένα παιδί πρέπει να μεγαλώνει σε μια φυσιολογική οικογένεια, όπου η μητέρα θα είναι γυναίκα και ο πατέρας άντρας.»




Πηγή : Πολύχρωμος Πλανήτης - Colourful Planet - PinkNews.Co.Uk

Δεν υπάρχουν σχόλια: